Ο ΤΣΕΣΤΕΡ, Ο ΝΕΟΣ ΜΑΣ ΦΙΛΟΣ!

Η προσαρμογή των πρώτων ημερών 
στα νέα δεδομένα του παιδικού σταθμού τόσο για τα νέα παιδιά, 
όσο και για τα γνώριμα 
δημιουργεί άγχος, αποχωρισμού,αβεβαιότητα, ανασφάλεια, λύπη, κλάμα ανησυχία. 
Θέλοντας να βοηθήσουμε, τόσο τα παιδιά όσο και τους γονείς να προσαρμοστούν ομαλά ασχοληθήκαμε με το παραμύθι 
" The kissing hand " ή " Το μαγικό φιλάκι ". 

Πρόκειται για ένα εξαιρετικό παραμύθι 
της Audrey Renn
 και πρωταγωνιστές είναι δύο ρακούν,
 η μαμά ρακούν και το παιδί της ο Τσέστερ. 

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι, παίξαμε κουκλοθέατρο, φτιάξαμε για φύλλο εργασίας την παλάμη μας με μια καρδιά, δραματοποιήσαμε το παραμύθι. 

Αρχικά μιλήσαμε για το θέατρο, χωριστήκαμε σε θεατές και ηθοποιούς, δώσαμε ρόλους στους ηθοποιούς, μιλήσαμε για το χειροκρότημα στο τέλος της παράστασης και την υπόκλιση 
κι έτσι η δραματοποίηση ξεκίνησε...

"Μια φορά κι έναν καιρό ήταν δύο ρακούν.
 Η μαμά ρακούν και το παιδί της 
που το έλεγαν Τσέστερ" 


" Ο Τσέστερ δεν ήθελε να πάει σχολείο 
και κάθε μέρα έκλαιγε... "


" Η μαμά του κάθε μέρα τον έπαιρνε αγκαλιά και του εξηγούσε πόσο όμορφα
 θα περνούσε στο σχολείο! " 


" Ο Τσέστερ δεν σταματούσε με τίποτα. 
Έτσι η μαμά του σκέφτηκε να του κάνει μια μαγική καρδιά στο χέρι,
 ώστε όταν της λείπει να επικοινωνούν!


" Έτσι κι έγινε.
 Ο Τσέστερ πήγαινε πλέον σχολείο χαρούμενος και όταν του έλειπε η μαμά του της μιλούσε μέσα από την μαγική καρδιά. 
Και ζήσαν αυτοί καλά κι εμείς καλύτερα... " 


Ατομική κατασκευή Τσέστερ.









Κουκλοθέατρο 



Φύλλο εργασίας 
























Σχόλια